Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U nás jsme dlouho používali HNUJDAJ ke vší spokojenosti.

0 0
možnosti
PH

P60a51v58e27l 58H87e26k

19. 2. 2017 22:05

Njn, já mám hyjénu.

0 0
možnosti
Foto

Já mám Gécíčka (Hyudai Getz) a jsem s ním nadmíru spokojena... za 12 let spolehlivé jízdy jediná oprava - nový výfuk... Na Korejce a jejich zlaté ručičky nedám dopustit.V;-);-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Když zahlédnu hnědé hjundé, musím víte kam.

0 0
možnosti
JH

J61i50ř64í 66H97o46d47a31n

19. 2. 2017 13:48

já mám kosočtverec :-)

1 0
možnosti
Foto

I66v31a19n 57V50e32s24e85l23ý

19. 2. 2017 13:19

Píšete "nic proti Koreji" s tím se ztotožňuji. Ale proti korejské "filosofii" výrobků mám poslední dobou výhrady. Přesně řečeno k elektronice Samsung. Smart TV, která je, dle vyjádření výrobce, jen na prohlížení statických webových stránek a telefon, který je jeden z mála s displejem 4,7palce ( max. velikost co jsem ochotný nosit s sebou) a na celé ploše displeje volajícího identifikuje obrázkem v kolečku o průměru cca 1cm. Při použití aplikace, která to napraví tak nejde hovor přijmout.

Jo a marketing Hyundai to je kapitola sama pro sebe. Prý české auto, ale jak mi v jiné diskusi potvrdil jeden z diskutujících tak "neumí česky" což umí i Rolls Royce, který se v ČR prodal jeden (bylo vidět v Autosalonu Prima TV).

Jo a jak asi vyslovují Korejci třeba Škodovku. Určitě jim to nejde po našem.

0 0
možnosti
PM

P73a73v17e90l 32M21a89t59a79s

19. 2. 2017 11:46

Sice to Maďar není, ale pro mě je to Hunyadi - čteno Huňády

1 0
možnosti
Foto

Do nedávna jsme jezdili Hjundajem. Teď ale nevím, zda jezdíme Hjondéajem nebo Hjondém.:-)

3 0
možnosti
VC

Náš dědeček této značce říkával chuidaj

2 0
možnosti
Foto

Můj syn svému Peugeotu říká "pažout". Pro nás v Česku je ovšem nesmírně důležité, že ta šundéčka (Hyundai) jsou podle televizní reklamy vozidla česká a brzy se to doví celý svět, který si až do nedávna mohl myslet, že prý jde o vozy jihokorejské. Až se u nás začnou vyrábět letouny Boeing nebo raketoplány, nepůjde samozřejmě vůbec o výrobky americké, ale když budou vyráběny na území ČR, půjde o letouny a raketoplány samozřejmě přece okamžitě (jako ty auta šundé) české. !!!!

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS