Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je tak, když si na radnici dosadíme imigranty.

0 0
možnosti
Foto

Problémy nemají jen Středočeši, ale také sami Pražáci.

Jsou vězni svých parkovacích karet (omezené místem), tedy pokud nějaké mají (parkují-li ve vlastní garáži).

5 0
možnosti
PK

P98e34t22r 92K66o63t38e90k

21. 3. 2017 9:43

Připomněla jste mi, jak jsem ještě coby Žižkovák zaparkoval 200 metrů od konce smíšené zóny pro Prahu 2 a 3, na výsostném území Královských Vinohrad, a než jsem vyřídil desetiminutovou návštěvu v jedné ze zdejších firem, dostal jsem od bdělého městského policisty tisícovku pokuty. Já už v hlavním městě volební hlas nemám. Vy ano.

0 0
možnosti
RC

Clovece, to je jeden nesmysl vedle druheho, co jste sepsal.

Pokud Praha dostala pokutu za vyberove rizeni na Trojsky most, tak za to urcite nemuze Krnda. Ta kdyz zacla panovat, tak uz stal.

Tvrdite, ze Cesky Brod zbudoval parkoviste, to je chvalyhodne. Ale nerozumim tomu, jaky vztah ma dalsi nebudovani s modrymi zonami v Praze.

A ta vytka o Vinohradech a Zizkove je take plana - prakovaci zony tam byly uz pred Krndou. Navic o nich rozhoduji jednotlive mestske casti. A kazda z nich si urcuje pravidla. Kazda bohuzel jina. Ale co s tim ma Krnda?

Ta pani je casto mimo, ale Vy jste evidentne mimo mnohem vice.

2 7
možnosti
MS

Nechápete, že nyní, když již nelze zaparkovat v Praze, jsou parkoviště v Českém Brodě plná a už se na něj nevejde? A proč by měl Český Brod budovat záchytná parkoviště pro obyvatele obcí ze svého širého okolí, když na své okolí kašle daleko bohatší Praha?

3 0
možnosti
ZZ

to je tak, když se motyka dostane do funkce

6 1
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1799x
Po létech strávených v různých redakcích jsem nejdřív uvítal, že už nemusím plnit denní kvótu příspěvků, upravovat texty po redaktorech, kteří nikdy nepochopili shodu podmětu s přísudkem, ani se zodpovídat z poklesu nákladu. Občas mi to ale nedá, a cítím potřebu se k něčemu vyjádřit i jinde, než u piva...

Seznam rubrik