Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Kotek už mastí na Úřad práce ;-D Ovčáček je skutečný profík, vtipně vysvětlovat extempore jeho šéfa by nezvládl žádný z hloupých šmoků ;-D Tak si dej ještě 5. dávku experimentální genové šmakulády na cestu a nejmíň 2 slintáky. Třeba to začne konečně fungovat :-) Nebo zbytečný šmok uvolní místo lednímu medvědovi R^

0 0
možnosti
PV

Aneb, když nenávist, zášť a svár čiší z každého slova. Přej a bude ti přáno.

1 0
možnosti
Foto

R46a35d69e19k 69H46a43m68p85l

17. 4. 2023 15:55

No, jestli je Ovčáček jednoznačná posila, tak tedy to musí být parta hic v tom webovém plátku. Jen co je pravda.

0 0
možnosti
DP

Pobavila mě informace, že Spolek přátel mu to financuje, aby se Zeman nenudil...

0 0
možnosti
Foto

Nejednou jsem nesouhlasil s těmi, kdo tvrdili, že s odchodem pana Zemana z Hradu skončí i kariéra pana Ovčáčka a že ho nikdo nezaměstná na viditelném místě. Samozřejmě se mýlili. Jak se říká, každé zboží má svého kupce.

Dnes jsem opět v nedalekém obchodě viděl několik druhů předražené chcíplé zeleniny. Někdo ji asi občas přesto koupí. A určitě ne pro prasátka. Neviditelná ruka trhu a trhlí lidé tropí podivuhodné kousky.

2 0
možnosti
PK

P59e66t46r 18K20o23t61e68k

16. 4. 2023 19:46

Právě ten obrázek hrníčku byl problém. Neměl jsem souhlas s jeho užitím. Ale jak vidíte, administrátoři reagují pružně a vstřícně.

0 0
možnosti
Foto

Nesmíte se ovšem stát recidivistou. Pak dopadnete jako já, jistěže právem. Čeká Vás trest v podobě doživotního zákazu publikovat blogy na hlavní stránce iDNES. A až příští generace dospějí k poznání, že takovéto pojetí autorských práv neodpovídá internetovém věku, stanete se hrdinou. Ovšem in memoriam. Přeji klidný večer.

1 0
možnosti
MK

Ovčáčka si jistě rádi přečou dezoláti. Tedy aspoň ti z nich, kteří umějí číst. Ale moudrého člověka mezi jeho čtenáři asi nenajdete.

5 0
možnosti
JD

To je omyl hlupáků. Chtěl bych vidět vás obhajovat vylomeniny Zemana. Je to stejné jako obhajovat hlouposti z Brusele. Ale Ovča to dělal s noblesou a diplomacií. Libtardům vždy mohla prasknout žilka a kvičeli jak píchlý čuník

0 0
možnosti
JH

J86i76r27i 60H58r64u67b41y

16. 4. 2023 19:22

Ne.pan Ovcacek ma proste jen tasemnici.

0 0
možnosti
Foto

A přibere také paní Bobošíkovou a sl. Lipovskou?

8 0
možnosti
DP

Kristepane! Příšerná představa...

0 0
možnosti
Foto

Vážený pane Kotku, na hlavní stránce blogu iDNES mě zaujal Váš článek o návratu Jiřího Ovčáčka na mediální scénu. Protože jsem byl ale na odchodu za jistými soukromými povinnostmi, počítal jsem s tím, že se k Vašemu textu vrátím, až budu zpět doma u svého PC. Můj záměr zhatila skutečnost, že jsem článek na hlavní stránce nenašel. Zkusil jsem tedy Váš osobní blog na iDNES - a ano, zde je. Máte pro tento přesun nějaké vysvětlení? Já totiž považuji Váš text za velice dobrý a myslím si, že na hlavní stránku patří. Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

To jsou věci. Po odpolední velikonoční (dle juliánského datování) siestě jsem zpět - a Váš článek také. Mezitím se zařadil do kategorie "Najdi rozdíl". Blahopřeji k návratu na hlavní stránku. (Nějak už se vyrovnám s tím, že chybí obrázek hrnečku s přetiskem portrétu JO.)

1 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1799x
Po létech strávených v různých redakcích jsem nejdřív uvítal, že už nemusím plnit denní kvótu příspěvků, upravovat texty po redaktorech, kteří nikdy nepochopili shodu podmětu s přísudkem, ani se zodpovídat z poklesu nákladu. Občas mi to ale nedá, a cítím potřebu se k něčemu vyjádřit i jinde, než u piva...

Seznam rubrik