Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To "nebinární" by se ještě dalo pochopit, protože to je vcelku jasně definovatelné (i když nevím, co je komu po tom), ale co si autoři průzkumu představují pod volbou "jiná možnost", to mi není jasné.

0 0
možnosti

Dnes už jsou známy řady případů, kdy přeoperovaní (dnes nešťastní více než kdy jindy) podali trestní oznámení na lékaře, který jim zcela nezodpovědně, bez delšího a podrobného zkoumání daného případu umožnil (resp. mnohdy vnutil) tranzici.

Nedávno o jednom z nich byl článek dokonce i na Seznamu. Jednalo se o 23 letého mladého muže, který prošel kompletní tranzicí z muže na ženu, pročež po několika letech sám došel k názoru, že jeho problémy byly úplně někde jinde, tedy nikoli v transsexualitě.

0 0
možnosti

Jo. A do toho někteří genderoví aktivisti hrnou už malým dětem do hlavy, že si mohou vybrat a dělají jim v hlavičkách bordel. Dle mého názoru by něco takového mělo být posuzováno jako trestný čin, na srovnatelné úrovni jako pedofilie.

4 0
možnosti

V českých podmínkách takový dotazník umožní uplatnit smysl pro humor. Vážně tohle berou, pokud vím, jenom Piráti

2 0
možnosti
Foto

Starý vtip: Blondýna vypisuje kolonku pohlaví, zamyslí se a napíše - vyholené.

5 0
možnosti

Nemáte pravdu. Nejsnazší byla změna pohlaví v papírových formulářích. Tam jsem totiž mohl napsat naprosto cokoliv. Třeba - mám. A to i v případě, že bylo na výběr: zaškrtněte správnou možnost. Na papíře jsem to celé mohl škrtnout a přepsat. Jak to přepíšete v internetovém formuláři, který vám dává jen 5 možností?

0 0
možnosti
Foto

Nebojte, však oni Vás jednou přemluví.

0 0
možnosti

Asi tomu už nerozumím, možná jsem příliš starej nebo mám mezery ve vzdělání, ale v dobách mého dětství měli kluci pindíky a holky ne - tím to bylo dáno. Doma nás čekala máma s tátou a takto jsme tvořili rodinu. Dnes prý je to nějak jinak a dokonce se na to téma chystají průvody hrdosti. Vysvětlí mi už někdy někdo na co jsou jejich účastníci hrdi?

8 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1799x
Po létech strávených v různých redakcích jsem nejdřív uvítal, že už nemusím plnit denní kvótu příspěvků, upravovat texty po redaktorech, kteří nikdy nepochopili shodu podmětu s přísudkem, ani se zodpovídat z poklesu nákladu. Občas mi to ale nedá, a cítím potřebu se k něčemu vyjádřit i jinde, než u piva...

Seznam rubrik